
5 eyeopeners over de uitverkoop
Dat wij Nederlanders van koopjes houden, is algemeen bekend. De uitverkoop brengt soms de vreemdste driften in mensen naar boven, zo blijkt uit dit realityfilmpje en uit dit grappige filmpje. Onze klanten zijn zo niet, dat weten we. Dus we gaan op deze plaats geen ondernemersgezeur laten horen over de teloorgang van de beschaving in tijden van sale. Zo zijn wij namelijk ook niet. Je krijgt van ons gewoon vijf eyeopeners.
1. Handigheidje
In Nederland kennen we -in tegenstellingtot onze Zuiderburen- geen vaste uitverkoop-data. Als klant moet je dus allerlei nieuwsbrieven, websites en social media van winkelketens in de gaten houden om er op tijd bij te zijn. Handig weetje. Wij kiezen voor de start van onze uitverkoop op 1 juli (zomercollectie) en 1 januari (wintercollectie). Dat is wel zo makkelijk te onthouden voor jou als klant.

2. Een uniek exemplaar...
Je ziet precies de schoen staan die je wilde, met een mooie korting én ook nog in jouw maat. Knijp in handjes, maak een vreugdedansje en wees blij met het moment. Bedenk dat er dan al verschillende mannen of vrouwen die schoen hebben vastgehad en deze bij het zien van de
maat teleurgesteld weer hebben teruggezet. Ja, dat is uitverkoop. Het zijn de laatste paren uit de collectie.
3. Blijft een uniek exemplaar
Het hele jaar door doen wij onze uiterste best om jou het paar schoenen te bezorgen dat je wilt. We doen navraag bij onze andere vestigiging
of vragen de leverancier om een bepaalde maat of kleur na te bestellen. Dacht je dat het unieke exemplaar van hierboven een marketingtrucje was? Nee dus. Ook in de andere vestiging en bij de leveranciers zijn er geen andere kleuren of maten meer. Ja, dat is uitverkoop. Het zijn de laatste paren uit de collectie.
4. Prijsgarantie
Onze klanten houden van duidelijkheid. Dat weten we. En dat vinden wij zelf ook fijn. Daarom laten we ook in de uitverkoop duidelijk zien,
wat de prijs is inclusief korting. Wat ontzettend leuk is op de markt in Izmir, geeft je hier geen enkel plezier. Het is hier veel minder warm,
het ruikt er anders en onze heren hebben nooit zo'n goede snor.

5. Vooruit kijken
Terugkijken heeft maar beperkt zin, vinden wij. Daarom kijken we liever vooruit. De nieuwe collectie voor herfst en winter 2015/2016 komt er
aan. Die willen we mooi aan je kunnen presenteren. En daarom maakt een deel van de oude collectie plaats. Dat zijn de schoenen waar we nog slechts unieke exemplaren van hebben.
Speciaal voor jou, tegen een mooie prijs!
Kom eens langs in onze winkels en doe gerust een klein danje als je zo'n exemplaar weet te scoren voor jezelf of je kinderen.
